ATTEIKUMA TIESĪBAS
- Interneta veikala www.hldmark.lv Pircējiem (patērētājiem) ir tiesības četrpadsmit (14) dienu laikā no preces saņemšanas brīža atteikties no Līguma, nenorādot iemeslu. Lai izmantotu atteikuma tiesības, jums rakstiski jāpaziņo SIA HLD par savu lēmumu atteikties no pirkuma, ar nepārprotamu e-pasta paziņojumu pirms atteikuma tiesību perioda beigām, izmantojot veidlapas paraugu par tiesību izmantošanu. Pircējs ir atbildīgs par preču montāžu, iepakošanu un piegādi Pārdevējam.
- Atteikuma tiesību izmantošanas termiņš beidzās 14 dienas no dienas, kad jūs vai trešā persona, kas nav jūsu izraudzītais pārvadātājs, pārņēma preces savā īpašumā.
- Atteikuma tiesību izmantošanas termiņā Jums ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei. (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes parastajā veikalā. Izmantojot atteikuma tiesības, Jūs esat atbildīgs par preces lietošanu, kas pārsniedz preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudes nolūkam paredzēto. Jūs esat atbildīgs par tādu preces lietošanu atteikuma tiesību izmantošanas termiņā, kas nav savienojama ar labas ticības principu, kā arī par preces vērtības, kvalitātes un drošuma samazināšanos.
- Lai izmantotu atteikuma tiesības, Pircējam ir jāinformē SIA HLD par lēmumu atteikties no Līguma, nosūtot vai iesniedzot attiecīgu rakstveida paziņojumu aizpildot veidlapu. Paziņojums par atteikšanos no Līguma vai atteikuma veidlapa iesniedzama Pārdevēja klientu apkalpošanas centrā Ogrē, mālkalnes 12-33, LV-5001, vai to nosūtot elektroniski uz e-pastu: info@hldmark.lv . Saņemot Pircēja paziņojumu elektroniski, Pārdevējs uzreiz nosūta Pircējam apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu uz Pircēja e-pastu.
- Preces var atgriezt SIA HLD veikalā, Ogrē, mālkalnes prospekts 12-33, vai nosūtīt kopā ar aizpildītu atgriešanas aktu, debeta rēķinu vai pavadzīmi, norādot sūtījuma rekvizītus: SIA HLD, Ogre, Mālkalnes prospekts 12-33, LV-5001. Lūdzu, ņemiet vērā, ka, nosūtot preces uz SIA HLD biroju, izmantojot kurjera pakalpojumus, jūs piekrītat preču pieņemšanas aktam par tā vizuālo stāvokli un pilnīgumu, ko vienpusēji sastādījis SIA HLD, jo abas puses nebija klāt preču saņemšanas laikā, lai noteiktu preces iepakojuma vizuālo stāvokli, defektus un sastāvu. Jebkādas turpmākas pretenzijas par preču stāvokli no jūsu puses tiks uzskatītas par nepamatotām. Atcerieties, ka, nosūtot preces, izmantojot kurjerpastu, jums jāpārliecinās, ka tās ir iepakotas tā, lai transportēšanas laikā tās nevarētu sabojāt.
- Atgriešanas veidlapu varat lejupielādēt šeit: Produkta atgriešanas iesniegums
- Saņemot atgriezto preci un novērtējot tās stāvokli, Pārdevējs 14 dienu laikā atdod Pircējam samaksāto naudu par preci. Ja tiek atgriezta tikai daļa no iegādātajām precēm, piegādes izmaksas netiek atmaksātas. Ja jūs atteiksieties no Līguma, mēs atmaksāsim visus no jums saņemtos maksājumus, izņemot papildu izmaksas, kas radušās, izvēloties piegādes metodi, kas nav lētākais piegādes veids, ko mēs piedāvājam. Atmaksāšana tiks veikta, izmantojot tādu pašu maksāšanas līdzekli, kādu jūs izmantojāt sākotnējam darījumam.
- Produkts jāatdod glītā oriģinālā iepakojumā (ar instrukcijām un garantijas talonu, ja tie tika piegādāti kopā ar produktu). Pircējs ir atbildīgs par visu atgriezto preču komplektu. Ja preces nav nokomplektētas, Pārdevējam ir tiesības nepieņemt atgrieztās preces.
- Pircēja tiesības atteikties no preču pirkšanas un pārdošanas līguma, kas noslēgts ar Pārdevēju, neattiecas uz:
- līgumi par iesaiņotiem video vai audio ierakstiem vai iepakotu programmatūru, kas ir izsaiņoti pēc piegādes;
- līgumi par precēm, kas izgatavotas pēc patērētāja īpašajām instrukcijām un kuras ir ražotas saskaņā ar patērētāja personīgo izvēli vai norādījumiem, un par precēm, kas ir skaidri pielāgotas patērētāja personīgajām vajadzībām;
- līgumi par precēm, kuras pēc savas būtības pēc piegādes ir nedalāmi apvienotas ar citām precēm;
- līgumi par ātri bojājošām vai īslaicīgām precēm;
- līgumi par iesaiņotām precēm, kuras ir izsaiņotas pēc piegādes un par kurām nav iespējams atgriezt veselības vai higiēnas apsvērumu dēļ;
- Juridiskas personas nav patērētāji, un tām nav tiesību 14 dienu laikā atgriezt pirkumu.
STRĪDU RISINĀŠANA
Sūdzību par preču pieejamību vai kvalitāti lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz elektroniska pasta adresi info@hldmark.lv vai rakstveida, nosūtot uz adresi SIA HLD, Ogre, Mālkalnes prospekts 12-33, LV-5001. Sūdzība tiks izskatīta 7 darba dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienās, atbildi nosūtot uz sūdzībā norādīto saziņas adresi. Ja sūdzība tiks atzīta par nepamatotu un Jūs sūdzības atzīšanai par nepamatotu nepiekritīsiet, Jums ir tiesības izmantot normatīvajos aktos noteiktās alternatīvo strīdu risināšanas iespējas, iesniedzot preces pārdevējam rakstveida iesniegumu par ārpustiesas strīda risināšanu, norādot:
– Vārdu, uzvārdu, kontaktinformāciju;
– Iesnieguma iesniegšanas datumu;
– Strīda būtību, prasījums un to pamatojumu.
Informācija par ārpustiesas strīdu risināšanas iespējam un ārpustiesas strīdu risinātājiem:
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/stridu-risinasanas-process
http://www.ptac.gov.lv/lv/content/arpustiesas-pateretaju-stridu-risinataju-datubaze
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=LV