Printeru un Kopētāju
Remonts & Apkope
Vai jūsu printeris drukā nekvalitatīvi? Vai printeris izdod troksni, uzmet kļūdas vai vienkārši nefunkcionē? Ja saskaraties ar šādām problēmām, jūsu printerim nepieciešama kvalitatīva apkope vai remonts, un mēs varam piedāvāt palīdzēt!
REMONTS PIE JUMS
Remonts notiek jūsu atrašanās vietā.
ELASTĪGA APKALPOŠANA
Izvēle starp tehnikas nogādāšanu vai transportēšanu.
VISAPTVEROŠI LĪGUMI
Regulāra apkope, pilna servisa līgumi, vai īre.
EKSPERTU ATBALSTS
20 gadu pieredze konsultācijās un uzstādīšanā.
DRUKAS IEKĀRTU SERVISA CENRĀDIS
PRINTERU UN KOPĒTĀJU REMONTS & APKOPE
Pakalpojums |
Cena ar PVN |
---|---|
Diagnostika (Ja remontu veic pie mums - bezmaksas) |
15 € |
Printera apkope (defektācija, printera, papīra ruļļu un lāzera bloka tīrīšana, trešo objektu izņemšana) |
20 - 45 € |
Printera plīts remonts ( termobloka tīrīšana, bojātu detaļu nomaiņa vai termoelementu kalibrēšanu, lai nodrošinātu, ka printeris atkal darbojas nevainojami) |
35 - 55 € |
Printera papīra padeves ruļļu maiņa (Tiek nomainīti printera iekšējie ruļļi, kas nodrošina papīra pareizu pārvietošanos caur printeri.) |
15 - 25 € |
Cilindra (drum) nomaiņa |
8 € |
Cilindra (drum) atjaunošana |
25 - 250 € |
Pārneses lentas maiņa |
15 € |
Kārtridžu čipu lodēšana |
35 € |
Iekārtas uzstādīšana pie klienta (draiveru instalēšana, pieslēgšana tīklā, skenēšanas funkcijas pieslēgšana) |
20 - 35 € |
Biežāk uzdotie jautājumi
Remonts uz vietas: Pēc izsaukuma saņemšanas mēs veicam biroja tehnikas remontu tās atrašanās vietā. Jūs arī varat nogādāt savu iekārtu uz mūsu servisa centru Ogrē. Ja nepieciešams, varam noorganizēt tehnikas transportēšanu no jūsu atrašanās vietas uz servisa centru un atpakaļ pēc remonta veikšanas.
Izejmateriāli un piegāde: Mūsu tirdzniecības un servisa punktā jūs varat iegādāties nepieciešamos izejmateriālus biroja iekārtām un, pēc jūsu vēlmes, mēs varam arī nodrošināt to piegādi.
Konsultācijas un uzstādīšana: Ar 20 gadu pieredzi piedāvājam konsultācijas par jebkura veida biroja tehniku. Izbraucam pie klientiem, lai palīdzētu ar šo produktu uzstādīšanu un uzturēšanu.
Servisa līgumi: Piedāvājam kļūt par mūsu klientu, izvēloties kādu no šādiem servisa līguma veidiem:
Regulāra apkope: Līgums par regulāru iekārtu diagnostiku, apkopi un profilaksi (1x mēnesī, 1x trīs mēnešos vai 1x pusgadā). Pēc klienta vēlmes līgumā var iekļaut arī izejmateriālu piegādi. Cena: €25-80 mēnesī;
Pilna apkalpošana: Līgums pēc skaitītāja—maksa par vienu kopiju, izdruku vai skenējumu. Līgumā ir iekļautas visas izejmateriālu, rezerves daļu, darba, transporta un apkopē izmantoto materiālu izmaksas. Pēc klienta vēlmes līgumā var iekļaut arī papīra piegādi. Cena: €0,004-0,034 par vienu vienpusēju A4 formāta izdruku.
Iekārtu noma: Piedāvājam biroja tehnikas īri—uzstādam iekārtu jūsu lokācijā, nodrošinām kārtridžu piegādi un nomaiņu, kā arī apkopjam un remontējam iekārtu. Līgumā, pēc klienta vēlmes, varam atrunāt kārtridžu un izejmateriālu cenas, kas būs vienīgās izmaksas—par iekārtas iegādi un uzturēšanu jums nav jāuztraucas.
Lai nomainītu tintes kārtridžu, vispirms pārliecinieties, ka printeris ir izslēgts, lai izvairītos no nejaušām problēmām. Atveriet printera vāku vai kārtridžu nodalījumu, atkarībā no jūsu printera modeļa. Uzmanīgi izņemiet veco tintes kārtridžu, turot to tā, lai izvairītos no tintes izšļakstīšanās. Noņemiet jauno kārtridžu no iepakojuma un noņemiet aizsargplēvi vai vāciņu, ja tāds ir. Ievietojiet jauno kārtridžu tādā pašā pozīcijā, kādā atradās vecais, līdz tas nofiksējas savā vietā. Aizveriet vāku un ieslēdziet printeri. Daudzi printeri automātiski kalibrēs jauno kārtridžu, bet dažos gadījumos to var nākties veikt manuāli, sekojot instrukcijām uz ekrāna.
Ja printeris izdrukā tukšas lapas, tas var būt saistīts ar vairākiem iemesliem. Pirmkārt, pārbaudiet tintes vai tonera līmeni. Ja kārtridži ir tukši vai gandrīz tukši, tie jāaizstāj ar jauniem. Otrkārt, pārliecinieties, ka kārtridži ir pareizi ievietoti un ka no jauniem kārtridžiem ir noņemti visi aizsargmateriāli. Ja kārtridži ir kārtībā, problēma var būt saistīta ar aizsprostotām sprauslām, it īpaši, ja jūs ilgstoši neesat izmantojis printeri. Veiciet sprauslu tīrīšanu, izmantojot printera iestatījumus. Ja tas nepalīdz, iespējams, būs nepieciešama rūpīgāka tīrīšana vai printera servisa apmeklējums.
Drukas galviņa var aizsprostoties, ja printeri ilgu laiku neizmanto vai ja tiek izmantota nekvalitatīva tinte. Lai to iztīrītu, varat izmantot printera programmatūrā pieejamo tīrīšanas funkciju. Atveriet printera iestatījumus, meklējiet sadaļu "Maintenance" vai "Tools" un izvēlieties "Clean Printhead" vai līdzīgu opciju. Ja tas nepalīdz, izņemiet drukas galviņu no printera, ja tas ir iespējams, un uzmanīgi notīriet to ar mīkstu drānu, kas iemērkta destilētā ūdenī vai speciālā tīrīšanas šķīdumā. Pārliecinieties, ka neizmantojat pārāk daudz šķidruma, un ļaujiet galviņai pilnībā nožūt pirms tās atpakaļievietošanas printerī.
Papīra iestrēgšana printerī ir izplatīta problēma, un to bieži var novērst bez profesionālas palīdzības. Kad pamanāt, ka papīrs ir iestrēdzis, nekavējoties izslēdziet printeri, lai izvairītos no turpmākiem bojājumiem. Atveriet printera vāku un uzmanīgi izņemiet papīru, kur tas ir iestrēdzis. Vairumā gadījumu papīrs ir jāizvelk vienmērīgi un lēnām, lai tas nesaplīst. Ja papīrs ir daļēji saplīsis, rūpīgi pārbaudiet, vai printerī nav palikuši sīki papīra gabali, kas var izraisīt turpmāku iestrēgšanu. Kad esat izņēmis iestrēgušo papīru, aizveriet printera vāku un atkal ieslēdziet printeri. Dažos gadījumos var būt noderīgi pārbaudīt papīra padeves mehānismu, lai pārliecinātos, ka nav bojātu rullīšu vai citu mehānisku problēmu.
Izbalējusi druka parasti ir saistīta ar tonera problēmām. Pārbaudiet tonera līmeni un, ja tas ir zems, nomainiet to ar jaunu. Pat ja toneris nav pilnībā iztukšots, tas var būt nevienmērīgi izdalījies, tādēļ mēģiniet izņemt tonera kārtridžu un viegli sakratīt to, lai toneris sadalītos vienmērīgi. Ja tas nepalīdz, problēma var būt saistīta ar drukas cilindru (drum), kas var būt nolietojies un jānomaina. Arī netīrs vai bojāts cilindrs var izraisīt izbalējušu druku. Papildus tam pārliecinieties, ka drukas kvalitātes iestatījumi printera programmatūrā ir pareizi noregulēti.
Ja rodas problēmas ar printera darbību, bieži vien tas var būt saistīts ar nepareiziem vai bojātiem draiveriem. Lai noņemtu printera draiveri, atveriet "Control Panel" vai "Settings" datorā un dodieties uz "Devices" vai "Printers & Scanners" sadaļu. Atlasiet printeri, kuru vēlaties noņemt, un izvēlieties opciju "Remove device". Kad tas ir izdarīts, dodieties uz printera ražotāja oficiālo mājaslapu un lejupielādējiet jaunāko draivera versiju, kas atbilst jūsu printera modelim un operētājsistēmai. Instalējiet draiveri, sekojot ekrānā redzamajām instrukcijām, un pārbaudiet, vai problēma ir atrisināta.
āzera printera iekšpuse var uzkrāt tonera putekļus un citus netīrumus, kas var ietekmēt drukas kvalitāti un printera darbību. Lai veiktu tīrīšanu, vispirms izslēdziet printeri un atvienojiet to no strāvas avota. Atveriet printera vāku un izņemiet tonera kārtridžu, uzmanīgi novietojot to uz tīras virsmas. Izmantojiet mīkstu, sausu drānu vai speciālu tonera putekļu tīrīšanas rīku, lai notīrītu iekšējās virsmas. Izvairieties no putekļsūcēju vai spēcīgu gaisa pūtēju izmantošanas, jo tie var izraisīt tonera izkliedi. Pēc tīrīšanas uzmanīgi ievietojiet tonera kārtridžu atpakaļ printerī, aizveriet vāku un pieslēdziet printeri atpakaļ pie strāvas.
Dažkārt printeris var kļūdaini ziņot par zemu tonera līmeni pat tad, ja toneris vēl ir pietiekams. Šādas kļūdas var rasties, ja tonera sensors ir netīrs vai ja tonera kārtridžs nav pareizi ievietots. Vispirms izņemiet tonera kārtridžu un uzmanīgi notīriet kontakta punktus ar sausu drānu. Pārliecinieties, ka kārtridžs ir pareizi ievietots un nofiksēts savā vietā. Ja problēma joprojām pastāv, mēģiniet izslēgt printeri, izņemt kārtridžu un pēc dažām minūtēm to atkal ievietot. Dažos gadījumos var būt nepieciešams arī programmatūras atjauninājums, lai novērstu kļūdu.
Ja printeris velk vairākas papīra lapas vienlaikus, problēma var būt saistīta ar papīra padeves rullīšiem vai papīra kvalitāti. Pārbaudiet, vai izmantotais papīrs atbilst printera specifikācijām. Ja papīrs ir pārāk plāns vai biezs, tas var izraisīt problēmas. Izņemiet papīru no padeves un pārliecinieties, ka tas ir kārtīgi izlīdzināts un ka padeves paplātes nav pārāk pilnas. Ja rullīši ir nolietojušies vai putekļaini, tie var izraisīt nepareizu papīra padevi. Tādā gadījumā notīriet rullīšus ar mīkstu, mitru drānu vai nomainiet tos, ja tie ir bojāti.
Izmaksas ir atkarīgas no veicamā darba veida un sarežģītības. Mēs piedāvājam bezmaksas diagnostiku, pēc kuras varam sniegt precīzu cenu piedāvājumu par remonta vai apkopes izmaksām. Mūsu mērķis ir nodrošināt kvalitatīvus pakalpojumus par pieejamām cenām, vienlaikus saglabājot caurspīdīgumu attiecībā uz izmaksām, lai jūs vienmēr zinātu, par ko maksājat.
Drukas cilindrs, kas bieži tiek dēvēts par drum, ir komponents, kas nodrošina tonera pārnesi uz papīru. Lai to nomainītu, izslēdziet printeri un atveriet tonera un cilindra nodalījumu. Uzmanīgi izņemiet tonera kārtridžu un tad izņemiet veco cilindru. Dažos printeros tonera kārtridžs un cilindrs ir integrēti vienā vienībā, tāpēc vispirms pārbaudiet savu modeļa specifikācijas. Ievietojiet jauno cilindru tādā pašā veidā, kā izņēmāt veco, un tad atkal ievietojiet tonera kārtridžu. Pārliecinieties, ka viss ir pareizi nostiprināts, un aizveriet nodalījumu. Daži printeri var pieprasīt veikt kalibrēšanu pēc cilindra nomaiņas, tāpēc izpildiet ekrānā redzamās instrukcijas.
Svītras vai nepilnīgas līnijas var norādīt uz to, ka drukas galviņas sprauslas ir aizsprostotas vai ka tintes kārtridži ir bojāti vai gandrīz tukši. Pirmkārt, veiciet drukas galviņas tīrīšanu, izmantojot printera iestatījumus. Ja pēc tīrīšanas problēma saglabājas, pārbaudiet tintes līmeni un apsveriet iespēju nomainīt tintes kārtridžu. Ja printeris ilgstoši nav izmantots, tinte sprauslās varētu būt izžuvusi, tādā gadījumā var būt nepieciešama rūpīgāka sprauslu tīrīšana vai pat jauna drukas galviņa.
Papīra padeves problēmas var rasties dažādu iemeslu dēļ, piemēram, ja papīrs nav pareizi izlīdzināts, ja rullīši ir nolietojušies vai ja papīra padeves mehānismā ir iestrēdzis papīrs. Lai to novērstu, vispirms izņemiet papīra kaudzīti no padeves un rūpīgi to izlīdziniet. Pārliecinieties, ka papīrs nav saburzīts vai bojāts. Ja printera rullīši ir putekļaini vai nolietojušies, uzmanīgi tos notīriet ar mitru drānu vai apsveriet to nomaiņu. Pārbaudiet arī, vai padeves paplāte nav pārlieku pilna. Pēc tam ievietojiet papīru atpakaļ printerī un pārbaudiet, vai problēma ir atrisināta.